Κυριακή 15 Απριλίου 2018


100 livestreams για την Retropolis!!!

Πριν από λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκε το 100ο live του καναλιού και συνοδεύτηκε με ένα αφιέρωμα στην μοναδική εταιρία Psygnosis την οποία και γνωρίσαμε κυρίως μέσα από τα παιχνίδια που μας πρόσφερε στην Amiga 500! Τα της psygnosis σας αφήνω να τα δείτε στο live βίντεο που υπάρχει στην αρχή του κειμένου. 

Θέλω πραγματικά και από αυτό το κείμενο να σας ευχαριστήσω όλους και όλες για την στήριξη αυτή που με έφτασε να συμπληρώσω 100 livestreams δεδομένου ότι ήμουν και είμαι θεωρώ εντελώς άσχετος στο τεχνικό κομμάτι και στις ρυθμίσεις που απαιτεί ένα τέτοιο live πρόγραμμα. 

Ξεκίνησα το πρώτο live στις 15/04/2016 παίζοντας colonization και canon fodder στην Amiga 500 όπου βλέποντας το τώρα πραγματικά απορώ πως χωρίς να ξέρω τίποτα απο το obs  το πρόγραμμα απο το οποίο περνάει και επεξεργάζεται το stream αλλά και με το παλιό μου pc 12ετίας και την σάπια σύνδεση (που ακόμα έχω...μαζί με το μετρό Θεσσαλονίκης βλέπω να αναβαθμίζομαι!) κατάφερα να κάνω livestream. 
Προς μεγάλη μου έκπληξη σε εκείνο το live ήρθε κόσμος και μου έκανε παρέα.
Κάποιοι συνεχίζουν μέχρι και σήμερα να έρχονται από τότε. Κάποιοι όχι. Άλλοι κουράστηκαν, άλλοι βαρέθηκαν, άλλοι με σιχάθηκαν :-) και άλλοι με συμπάθησαν. 
Όλα είναι στο πρόγραμμα. 

Επιπλέον στην αρχή δεν υπήρχαν προβλήματα, παρεξηγήσεις κτλ. Μετά μας προέκυψαν και αυτά.

Προέκυψαν όμως και άλλα πολλά μέχρι σήμερα και νομίζω ότι σε αυτά αξίζει να σταθώ.
Η Retropolis είναι το δικό μου ψηφιακό παιδί που ξεκίνησε σιγά σιγά χωρίς πολλές δυνάμεις να κάνει τα πρώτα της βήματα. Σήμερα όμως η παρέα αυτή έχει μεγαλώσει αρκετά για τα δικά μου δεδομένα αν λάβουμε υπ όψιν ότι μιλάμε για ένα κανάλι με αποκλειστικά σχεδόν Ρετρό περιεχόμενο. 
Πραγματικά η Retropolis είναι μία πόλη όπως οποιαδήποτε άλλη αληθινή πόλη. Κόσμος έρχεται και του αρέσει η πόλη μας. Τα στέκια μας και οι συνήθειες μας και κάθεται, αράζει και συχνά αγοράζει ή νοικιάζει σπίτι σε μας. Υπάρχει όμως και ο περαστικός κόσμος που θα μείνει για λίγο και θα φύγει. 

Όλοι χρειάζονται. 
Όπως έχω ξανά πει όσο μεγαλώνουμε οι παρέες μειώνονται. Στην Retropolis αυτό που συμβαίνει είναι ακριβώς το αντίθετο. Βρήκα, όντας σχεδόν 40 ετών κόσμο που αν και δεν ήμαστε όλοι στην ίδια ηλικία θα μπορούσαμε άνετα να κάνουμε όπως και κάνουμε πλέον, πολύ καλή παρέα.
Τον καφέ μας μία φορά την εβδομάδα θα τον πιούμε ο κόσμος να χαλάσει!!!
Και άντε αυτά τα παιδιά είναι συμπολίτες και στην κανονική πόλη που μένουμε , στην Θεσσαλονίκη και είναι εύκολο να κρατήσουμε επαφές και να με γνωρίσουν καλύτερα. 
Έλα όμως που έχω γνωρίσει απίστευτα παιδιά από όλες τις άκρες της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού. Πολλοί προσφέρθηκαν να με κυκλοφορήσουν και να με ξεναγήσουν στην περιοχή τους. Κάποιοι ακόμα και να με φιλοξενήσουν στο σπίτι τους. Αυτό είναι σίγουρα κάτι που δεν το περίμενα όταν δημιούργησα τα πρώτα βίντεο της Retropolis με το πως παίζονται κάποια παλιά επιτραπέζια.
Αυτό που λαμβάνω από τους συμπολίτες μου είναι ότι για κάποιο περίεργο λόγο με θεωρούν φίλο τους και ότι γνωριζόμαστε χρόνια. Είχα πει σε παλιότερο live (συνηθίζεται να με πιάνει μια κρίση ειλικρίνειας) ότι δεν ήμαστε φίλοι αλλά είμαι ένας απλός γνωστός από μία οθόνη. Θέλω να πιστεύω ότι δεν σας χαλάω την εικόνα που έχετε για μένα ακόμα και τώρα. 
Σίγουρα και εγώ πλέον καταλαβαίνω πως το λέτε και εσείς από τη μεριά σας και δεν νιώθω άβολα με αυτό.

Κλείνοντας αυτό που πραγματικά γουστάρω σε αυτό που γίνεται στο κανάλι, στο facebook κτλ είναι ότι με έχετε ψυχολογήσει σωστά οι περισσότεροι και ακόμα και όταν γράψω κάτι "περίεργο" αμέσως καταλαβαίνετε το ύφος με το οποίο το έγραψα και δεν μασάτε!

Το μόνο που θέλω να έχετε κατά νου είναι ότι πλέον εδώ και πολύ καιρό η Retropolis δεν είναι ο Πάνος αλλά είναι ο Πάνος , ο Ανδρέας, ο Μάριος, η Μαρία, ο Κώστας, ο Κυριάκος, ο Σωτήρης, ο Χρήστος, ο Γιάννης, ο Γιώργος, o Δημήτρης, ο Μπάμπης, ο Θανάσης, ο Στέλιος, ο Χαράλαμπος, ο Ηλίας και όλοι εσείς που στηρίζετε την προσπάθεια μου. 

Η Retropolis είστε ΕΣΕΙΣ!!!
Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ/ΕΣ για την παρέα!









1 σχόλιο: